Teraz Czytane
Xiaomi używa oficjalnych reklam Apple Memoji, aby promować swój klon „Mimoji”, rzekomo przez wypadek
Darmowe 50 zł za rejestracje w aplikacji
Pobierz 7 nowych pięknych tapet z Catalina macOS 10.15
Znamy listę gier dostępnych w Apple Arcade
Jak przyspieszyć proces migracji iPhone’a w iOS 12.4

W tym tygodniu Xiaomi zaprezentował nową funkcję cyfrowego awatara o nazwie „Mimoji”, lecz podobieństwo funkcji łudząco przypomina to znane z Apple Memoji. Mimo że Xiaomi wysłał komunikat prasowy, w którym odrzucił twierdzenia, że ​​skopiował Apple, firma znów znalazła się w gorącej wodzie, ponieważ posłużyła się nawet reklamami Apple na własnej stronie internetowej, aby promować swoje Mimoji.

Strona produktu Xiaomi dla nadchodzącego smartfona Mi CC9 zaprezentowała reklamę Apple Music Memoji, w której tańczący avatar Khalida śpiewał „Talk”. Reklamy te zostały znalezione w witrynach e-commerce, wraz z oficjalną grafiką Xiaomi Mimoji. 

Według dyrektora generalnego Xiaomi Xu Jieyun, był to wypadek. Pracownicy Xiaomi „przesłali niewłaściwą treść” na strony, stwierdził Xu Jieyun na Weibo.

Zobacz Też

Zarówno Memoji, jak i Mimoji są awatarami 3D, które użytkownik może dostosować, aby wyglądały jak najbardziej podobne – lub odmiennie – do własnego podobieństwa. Wersja Xiaomi zawiera podobny styl artystyczny do Memoji Apple, a także akcesoria i okulary, które wyglądają jak Memoji. 

© 2019 Tech-Spec.pl. All Rights Reserved.

Przewiń w górę