Teraz Czytane
Apple promuje Face ID jako znacznie bezpieczniejsze niż Touch ID w humorystycznej reklamie
Darmowe 50 zł za rejestracje w aplikacji
Pobierz 7 nowych pięknych tapet z Catalina macOS 10.15
Znamy listę gier dostępnych w Apple Arcade
Jak przyspieszyć proces migracji iPhone’a w iOS 12.4

Apple promuje Face ID jako znacznie bezpieczniejsze niż Touch ID w humorystycznej reklamie

Najnowsza reklama Apple pokazuje, jak bardzo Face ID jest wygodniejszy i bezpieczniejszy niż Touch ID do autoryzacji użytkownika.

30-sekundowy spot z letnim okresem przedstawia mężczyznę drzemiącego na leżaku na podwórku. Po otrzymaniu trzech powiadomień iMessage na swoim telefonie iPhone XR , powoli podnosi leżak, aby ustawić twarz w linii z telefonem iPhone i odblokowuje urządzenie za pomocą funkcji identyfikacji twarzy, a wszystko to przy jednoczesnym wracaniu do snu.

a

Wiadomości pochodzą od przyjaciela imieniem Craig, który pyta mężczyznę, czy nadal planuje przyjść, sugerując, że obaj wspólnie przygotowali plany. Zamiast tego mężczyzna natychmiast wraca na swoją drzemkę obok swojego psa. Reklama jest trafnie zatytułowana „Nap” i zawiera piosenkę „Nice” autorstwa zdobywcy nagrody Grammy DJ Latroit.

Zobacz Też

Face ID zadebiutował na iPhone X w 2017 roku. W tym czasie Apple ogłosił, że prawdopodobieństwo, że przypadkowa osoba może odblokować cudzego iPhone’a X, wynosi około 1 na 1 000 000 , w porównaniu z jednym na 50 000 w przypadku Touch ID .

© 2019 Tech-Spec.pl. All Rights Reserved.

Przewiń w górę